Мария Ачева

Психолог, Психотерапевт

Работи в областта на: Индивидуално психотерапевтично консултиране, онлайн консултации, фамилна психотерапия детско-юношеска психотерапия. Психосоматика Биорезонансна диагностика.

Индивидуалната личностна терапия е среща на двама души ,която се случва , когато има доверие , уважение ,емпатия ,конфиденциалност и разбиране. Индивидуалната терапия ще Ви помогне да преодолеете възникнала тревожност , депресия ,проблеми в личния живот , раздяла и др. Тя също така повлиява на личностното изграждане и трудности в ежедневието.
Онлайн консултациите с психолог са алтернатива на психологическото консултиране. Насочено е към хора , които имат вътрешни съпротиви и нужда да споделят тревоги .Целта на онлайн консултацията е да се обсъждат гледните точки при конфликт в социалната среда , проблеми в семейството , при ниска самооценка , загуба на близък ,развод.
Като специалист – Биорезонансна диагностика смятам , че почти всички болести са с психосоматичен произход – всеки физически симптом има психичен израз. „ Конфликт между тяло и психика“ Симптомът на болестта е видимият израз на конфликтите ,които преживяваме и ни подсказва , че нещо не е на ред . Индикира , че сме пренебрегнали някаква наша потребност. Психологът разисква с клиента психологическото значение и функциите на симптома . Разглеждаме човешкото тяло , като единство на дух, душа и тяло .Затова не лекуваме органите по отделно , а търсим първопричината за увреждането и дисбаланса – индикацията на организъма , че нещо в тялото не работи правилно .След , като го намерим и отстраним ,помагаме на тялото да се справи с пораженията. Много често причинител на заболяванията са паразити ,вируси ,гъбички, бактерии и тн.
Аз съм Мария Георгиева психолог – психотерапевт .Имам практически умения и опит в психологическото консултиране и психотерапия на възрастни по пътя им към качествените промени от детското развитие до изграждане на личността . Както индивидуална и групова работа с деца и юноши . Предлагам психологическо консултиране на семейни двойки ,проблеми в общуването , сексуални проблеми ,развод , раздяла ,проблеми с намесата на роднини във взаимоотношенията, насилие Използвам техники от различни методи като , Позитивна психотерапия , Приказко терапия , Когнитивно поведенческа терапия , подбирам индивидуално метода според ситуацията.
Всеки човек е уникален и заслужава да бъде щастлив ! Всеки клиент получава всеотдайно отношение и такъв индивидуален подход..
Завършила съм Югозападни ят университет „ Неофит Рилски „ специалност – Психолгия .
Член съм на ДППБ – Позитивна психотерапия .
Преминала съм обучение с метода – Позитивна психотерапия .

Област на професионална компетентност

Себеопознание и развитие ,Индивидуална и групова терапия с деца и юноши , Психодинамика , Фамилна психотерапия ,Детско-юношеска психотерапия , Психосоматика , Биорезонансна диагностика. Натрупани умения и опит – Зона Здраве от 2015г.

• Кризисна интервенция / психологично консултиране и психотерапия/ при :
    • Загуба, скръб.
    • Развод , раздяла.
    • Стрес и посттравматичен стрес
    • Житейски кризи
    • Трудности на работното място и реализацията
    • Ниска самооценка
  • Взаимоотношения:
  • Родители – деца.
  • Съпружески двойки.
  • Насилие – вербална и физическа агресия
  • Проблеми в общуването.
  • Раздяла , развод.
  • Ревност , изневяра.
  • Обсебване , трудност в общуването, несъвместимост в характерите
  • Конфликти в двойката.
  • Междупоколенчески различия.
  • Конфликти.
  • Стрес на работното място.
  • Тревожност, безпокойство, напрежение
  • Фобии и панически атаки.
  • Страхове и страхова невроза
  • Психосоматични проблеми – главоболие ,сърдечносъдови оплаквания , безсъние , гастроентерологични оплаквания, невралгии, учестен пулс, трудно поемане на въздух, изтръпвания, схващания по тялото, проблеми с погледа, усещания за дереализация и деперсонализация.
  • Проблеми свързани със съня – безсъние, нощно будене, накъсан сън, кошмарни сънища
  • Депресии , отпадналост, умора, колебания в настроението.
  • ОКР – Обсесивно Компулсивно разствойство – натрапливи мисли и ритуали
  • Самооценка и смисъл на живот.
  • БАР – Биполярно Афективно Разстройство
  • Психологично консултиране и психотерапия за деца.
  • Детски страхове , тревожност , нощно напикаване (енуреза)
  • Агресия и автоагресия
  • Хиперактивност с дефицит на вниманието -СДВХ.
  • Детски невротични симптоми – гризане на нокти , самонараняване , проблеми с храненето.
  • Конфликт родител – дете.
  • Развод на родителите , ревност, загуба на близки.
  • Психосоматика
  • СПЕЦИАЛИСТ ПО БИОРЕЗОНАНСНА ДИАГНОСТИКА
  • Белодробни заболявания , стомашно-чревни заболявания, проблеми с бъбреците, пикочни пътища, чернодробни заболявания,
  • Кожни болести , дерматити , алергии,
  • Заболявания на щитовидната жлеза .
  • Гинекологични проблеми , обмяна на вещества.
  • Костно-ставни проблеми , ревматоидни заболявания , остеопороза.
  • Глисти, вируси , бактерии, гъбички и др.и се обследва дал те са причина за заболяване.
  • Алергии , екземи, проблеми с растежа, поведенчески затруднения.
  • Мера терапия.
  • Хронични автоимунни заболявания
    • Слаба имунна система.
    • Хронични инфекции.
    • Възпаление на ставите
    • Умора , нарушение на съня , депресия , мигрена.

Е-mail: ck70@abv.bg
Тел. за контакти: 0884638696